SteffenM2 Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Mener og huske det er en 1.8? Forhjuls trekker. Er en jobb jeg har blitt tilbudt.. Må jeg ha ut motoren for og få byttet clutchen, eller holder det med og få tiltet den til side eller lignende? Og ang. dele kjøp, hva bør byttes foruten clutch? Utløserlager? Takk for svar! Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 må ikke ut med motoren,men det er helt klart det enkleste.ville byttet de delene som du spør om ja.skal snart i gang med kassebytte på min egen passat. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Ok, takk for svar. Hvordan ville du gjort det, da uten og ta ut motoren? Løsne den, og løfte den litt til siden? er dette mulig? Helst uten og koble ifra alt av slanger osv.. Er lite intressert i og stå i 10timer og lufte kjølesystem osv.. Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg