Sokki Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Jupp da har jeg fått meg et anlegg jeg vil gjerne ha satt opp proft. Har: DVD-spiller (1-Din front) Fronthøytalere Bakhøytalere Basskasse 2x10" Her er problemet: Fronthøytalerene er ikke montert enda,dette pga jeg er usikker hvordan gå fram for å få av dørtrekket. Og om det er mulig å trekke nye høytaler kabler fra midtkonsollen og ut i dørene foran og hattehyllen bak Har også et par løse kabler i midtkonsollen (som må festes,da lyden i front høytalerne innimellom faller ut) Gas Alpha (Front,Bak,Bass) Om noen kunne hjulpet meg å trukket opp kabler,evt fikset gode kabler?? Håper på hjelp. bor i Fredrikstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Gidder du å ta turen over dammen, så kan jeg fikse dette jeg på timespris. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Gidder du å ta turen over dammen, så kan jeg fikse dette jeg på timespris. Hvor mye i timen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg