eriksenpassat Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Klarlakken flasser av min dritt bil..altså en Passat. Store flenger både på tak og panser. ingen bulker i bilen ikke noe rust, hva vil det ta meg og slipe den ned av tid.? Er effektiv og luft verktøy blir brukt. Holder det og mattslipe den eller må det mer til.? Noen som tar på seg jobben også kanskje.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andersvr Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Er det ikke garanti på slikt på VAG ? Spør på møller, Takene på disse bilene skal visst være plaget med rust og avskalling Siter 1999 VW Passat 1.8 20V syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Møller... grøss :(,. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Tror vel jeg ikke ommer noen vei på møller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andersvr Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Er nå verdt et forsøk da ? Jaja du gjør nå som du vil, Jeg vet nå ihvertfall at jeg ville spurt :D Siter 1999 VW Passat 1.8 20V syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg