Audi90.2.2 Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Jeg skal selge min Audi A4 1.9 tdi stasjons vogn tenkte jeg, å lurte på om dere viste ca hvor mye jeg kan få for den? Bilen har gått 154000, nettopp vært på longlife service + koste på en hel del slite deler samtidig. Ikke noe rust eller bulker. Skinn interiør takluke og ac. Takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Du sier ingenting om hvilken modell bilen er eller om det er en sedan eller Avant. Forhjulstrekk eller quattro? Dette er ting som gir store sprang i prisen. Men hvis det er en 2002 modell, Avant med forhjulstrekk vil jeg tippe rundt 150-160k. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi90.2.2 Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 hehe sorry, det er en framhjulstrekker med 130 hk. 2002 mod ja, eu ok til 2010.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark1 Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Farge har også en del å si :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi90.2.2 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Sort metallic :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark1 Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Da har du en veldig attraktiv bil :) Vil tro den går for rundt 150-160000,- under normale omstendigheter... Men er vel litt vrient å selge bil for tiden. hvertfall om en ønsker å få en vettig pris på den ;) Men den har jo de fleste tingene som trekker opp prisen den bilen din :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi90.2.2 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Da har du en veldig attraktiv bil :) Vil tro den går for rundt 150-160000,- under normale omstendigheter... Men er vel litt vrient å selge bil for tiden. hvertfall om en ønsker å få en vettig pris på den ;) Men den har jo de fleste tingene som trekker opp prisen den bilen din :) Takk skal du ha:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg