superjoppe Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Jeg har tenkt på å bytte ut stereoen i 760'en min. Har lett en stund etter en bilradio med støtte for DAB, da jeg regner med at den skal få stå i til etter at DAB har tatt over for FM. Men det er ikke bare bare å finne radioer med DAB. Så lurer rett og slett på om det er noen som har en ide om hvilke spillere jeg kan sjekke ut? Har plass til å sette inn dobbel-din, så størrelsen er ikke så viktig. Bortsett fra DAB er jeg åpen for alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Blaupunkt og JVC er vel de som har litt utvalg i DAB nå om dagen. Men når DAB+ kommer, så vil nok de fleste andre bilstereoprodusentene komme med nytt utstyr også :) 2-DIN i 760? Det hørtes ut som ett skikkelig prosjekt? :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Go plass til 2-Din i 7 serie! Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Beklager...var jeg som tenkte 740-dashbord her ;) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjoppe Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Ser ut som det er få alternativer ja... Clarion har en spiller som ser veldig lur ut, men jeg kan ikke finne den ekstra DAB-modulen som er henvist til i manualen noen plass. Blaupunkt har én enkelt-din som ser ok ut. JVC har en ekstra modul for DAB som er ok pris på, men jeg har ikke vært helt fornøyd med de JVC-produktene jeg har hatt til nå. Mulig Blaupunkt Nashville DAB47 er alternativet om jeg skal kjøpe nytt anlegg i nærmeste framtid... Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Glemte Clarion...de har en ekstern DAB-tuner tilgjengelig ja :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Ser ut som det er få alternativer ja... Clarion har en spiller som ser veldig lur ut, men jeg kan ikke finne den ekstra DAB-modulen som er henvist til i manualen noen plass. Blaupunkt har én enkelt-din som ser ok ut. JVC har en ekstra modul for DAB som er ok pris på, men jeg har ikke vært helt fornøyd med de JVC-produktene jeg har hatt til nå. Mulig Blaupunkt Nashville DAB47 er alternativet om jeg skal kjøpe nytt anlegg i nærmeste framtid...Takker for svar :) Har Clarion DAB tuner på lager jeg. 2 stk helt ny i eske. Selges for 3000.- pr stk. Veilpris ca 5000 Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg