xanakor Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 heisann. jeg må innrømme at tysken min har blitt noe rusten i det siste:P ebay.de har jo så utrolig mye mere relevant til meg som har golf, enn hva både .uk og .com har. har lett meg grønn på sidene deres, men finner dog ingen plass jeg kan skru på annet språk. mulig jeg er dårlig til å finne, men det skal ikke stå på letingen! :P mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 heisann. jeg må innrømme at tysken min har blitt noe rusten i det siste:P ebay.de har jo så utrolig mye mere relevant til meg som har golf, enn hva både .uk og .com har. har lett meg grønn på sidene deres, men finner dog ingen plass jeg kan skru på annet språk. mulig jeg er dårlig til å finne, men det skal ikke stå på letingen! :P mvh stian jeg er litt trøtt om morran så jeg klarte å lese feil, trodde du letet etter den britiske versjonen(ebay.co.uk) jeg. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 http://www.ebay.co.uk/ ;) Lite gjennomtenkt. ebay.de og ebay.co.uk er 2 forskjellige sider. Han vil ha ebay.de på engelsk. Prøv http://babelfish.yahoo.com/ Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Lite gjennomtenkt. ebay.de og ebay.co.uk er 2 forskjellige sider. Han vil ha ebay.de på engelsk. jeg endret på det med engang da. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 du får ikke ebay.de på engelsk. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 jeg endret på det med engang da. :P Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg