92 Audi Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Har en Audi 80 Cab 2,3 NG m/KE3-Jetronic innsprøyt. Når jeg starter opp på kald motor, starter den helt flott, går helt fint. Når den er skikkelig driftsvarm, stopper den, og starter den opp etter kort tid (5 - 10 min) starter den helt fint igjen. Men venter jeg lengre enn det ( 15 min til en time) etter jeg stoppet den, starter den med en gang, så stopper den helt. Virker som den ikke får bensin. Så må jeg kværne å kværne nån sekunder, 3-4 ganger, så starter den og går helt fint. Av og til kan den også bare surre rundt med bare 2-300 omdr. Noen som har ei forklaring på dette? Har skiftet b.l.a Luftmengdemåler, bensinmengdefordeler, div følere, plugger, pluggled, lokk, bensinpumpe, bensinfilter, trykkregulator etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92 Audi Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Ingen som kan gi meg noen hint om dette??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92 Audi Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Lar det seg gjøre å teste/finne ut om noen dyser lekker? Jeg tenker på om de faktisk slipper bensin inn i sylindrene etter at motor er stoppet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg