Can90 Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Har LED-Design SORT baklys fra bildelsenter. Saken er at baklysene virker i noen minutter, Noen ganger virker det ene eller det andre. Når jeg setter på orginal lyktene funker de helt fint. Skjekket ledninger. Noen som har hatt problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adi87 Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Du er plaget av noe som plager de fleste med A3 8P vil jeg tro. Du må ha motstand for å bruke LED pærer. Siter [ ] Audi A3 2.0FSI S-Line. [ ] [x] 2000 Seat Leon 1.8 Sport [x] [x] 2006 VW Golf V 1.9TDI [x] [x] 1993 VW Golf III 1.8GL [x] [x] 1985 VW Golf II GTI 16v [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Can90 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Du er plaget av noe som plager de fleste med A3 8P vil jeg tro. Du må ha motstand for å bruke LED pærer. Har desverre ikke det probleme lengre. Kjøpte S3 baklys:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Har desverre ikke det probleme lengre. Kjøpte S3 baklys:D bra valg;) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 bra valg;) ellers er disse ganske kule:), men til 8L. er glad i LED lykter, har du sjekket kontaten, overgangen?, ofte dårlig kontakt der, http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17250783&sid=xz3cbar2Unt001368&pos=null&tot=null er S3 lyktene med LED/Diode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Can90 Skrevet April 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Ja, har sjekket. Fant ikke noe som var gale. Så da vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejaxx Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Jeg har di LED lysene der, bare at det er Lexus lykter.(Audi A3, 1.8 t , 1997) Problemet mitt er at bilen piper hver jævla gang jeg bremser. I begynelsen da jeg kjøpte bilen pep bilen bare en gang, men i det siste har den begynt å pipe hver gang samtidig som det kommer opp "pære er gått" symbolet på dash, for så å forsvinne til neste gang jeg bremser, Noen som vet hva som er galt?? Audi visste ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg