sk0g3y Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Lurer på en ting.. Hadde oppe låsekassa i dag for å smøre den opp for vinteren ;) Og når jeg hadde satt den sammen igjen, og satt sammen hele døra, virke "stort sett alt" :P Alt virka, unntaken når jeg satt inne i bilen og låste døra og låste opp igjen. Da ville ikke håndtaket på innsiden åpne døra, bare håndtaket på utsiden :S Og når døra var åpnet med det ytre håndtaket, og lukket igjen virket det indre håndtaket helt fint, og døra kunne åpnes fra innsiden, helt til jeg prøvde å låse igjen... Er bare dette som ikke virker, og lurer på hva som kan være feilen?? Skal ha den opp å sjekke i morgen igjen, men kunne vært greit å hatt noen tips... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Fant ut av feilen i dag;) Skrudde opp igjen og fant ut at jeg hadde lagt den "wiren/stålpinnen" fra låsekassa og til det indre håndtaket litt feil :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg