roy2000 Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Hei. Ja, nå er tiden kommet til meg og om clutchbytte.. Har lett litt rundt og har funnet et sett (clutch og svinghjul) på e-bukta til ca 4000,- . Da er spørsmålet om noen av dere har vært borti eClutchmasters og kittene de har? Var jo meget billig, men er om det er noe kvalitet på det. Har lest litt, og noen er fornøyd, og andre ikke.. Her er linken: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/A4-PASSAT-1-8L-TURBO-STAGE-2-RACINGCLUTCH-FLYWHEEL_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742Q2em153Q2el1262QQcategoryZ33730QQihZ002QQitemZ120364762475QQtcZphoto Eller er det noen andre her som vet av andre steder hvor man kan finne clutch /kit til ikke så alt for mange seddler? Mvh Siter A4 1,8TQ {Sølve} -{Audi_Roy}- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Har dette på min 1.8TQ selv, trodde clutchen var gåen etter 3mnd. Men var bare at jeg hadde forlenget pinnen på clutchpumpa fordi den orginalclutchen bygger ut mere. Var bare at etter endel herjing og litt lang pinne så fria den ut litt tidlig. Bytta pinne her om dagen. Da tok den som den skal igjen:) Kan ikke si annet en bra om dette clutch settet. Også lest masse possitivt på amerikanske forumer. Bra pris for veldig bra clutch! Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roy2000 Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Har dette på min 1.8TQ selv, trodde clutchen var gåen etter 3mnd. Men var bare at jeg hadde forlenget pinnen på clutchpumpa fordi den orginalclutchen bygger ut mere. Var bare at etter endel herjing og litt lang pinne så fria den ut litt tidlig. Bytta pinne her om dagen. Da tok den som den skal igjen:) Kan ikke si annet en bra om dette clutch settet. Også lest masse possitivt på amerikanske forumer. Bra pris for veldig bra clutch! Hei. Hørtes jo greit ut dette.. Det virker jo som settet skal være ganske greit da. Hvordan merka du det ang dreimomente med lettere svinghjul? Ble ikke sittende å geare for hvær minste oppoverbakke? Mvh Siter A4 1,8TQ {Sølve} -{Audi_Roy}- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Egentlig ikke tenkt på det ang oppover bakker å giring. Men den har litt mindre moment på bunnregisteret, men den blir MYE villigere ved høyere turtall. Mye morsommere å kjøre syntes nå jeg. Den er mye bedre i oppoverbakker en sugemotorer fortsatt, så tror ikke det skal bli noe problem for deg:) Men bare husk at den clutchen er veldig av og på siden det er en 6 puck clutch. Men etter min mening er den verdt pengene helt klart! Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roy2000 Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Egentlig ikke tenkt på det ang oppover bakker å giring. Men den har litt mindre moment på bunnregisteret, men den blir MYE villigere ved høyere turtall. Mye morsommere å kjøre syntes nå jeg. Den er mye bedre i oppoverbakker en sugemotorer fortsatt, så tror ikke det skal bli noe problem for deg:) Men bare husk at den clutchen er veldig av og på siden det er en 6 puck clutch. Men etter min mening er den verdt pengene helt klart! Ja, da mener du at den er snar i inngrep? Ikke like "smooth" som orginalen? Mvh Siter A4 1,8TQ {Sølve} -{Audi_Roy}- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Ja, det blir en bil for en som liker å kjøre og liker litt racing feeling på en måte da. Du kan jo si det sånn at clutchen hadde ikke vært så bra om den ikke tok så fort. Det orginale svinghjulet er også fjærbelastet så det skal bli enda mere smooth, så det blir helt annerledes. Også greit å si fra at du må kappe de orginale skruene til svinghjulet som skal boltes i veiva;) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg