volvo-Christian Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Du kan gi han et gavekort på pizza levert i motorrommet akkurat når han trenger det mest (etter eget ønske og bestilling så klart) Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibeke Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 ahh masse gode forslag:D dette blir bra:D tusen takk for hjelpen! da blir det shopping hihi:D Siter HONDA CRX <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Da får vi bare vente på at han lager en tilsvarende tråd da..;) Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibeke Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 jaaa men det blir jo selvfølgelig på diamantforum.no:D under emnet hvor mange tusen skal jeg bruke på kjæresten min som kjøpte kabelsko;) Siter HONDA CRX <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 jaaa men det blir jo selvfølgelig på diamantforum.no:D under emnet hvor mange tusen skal jeg bruke på kjæresten min som kjøpte kabelsko;) Den va bra :P hehe. du må sende oss hva du kjøper og legger oppi til han da :) hehe. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 en BJ!;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibeke Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Det skal jeg gjøre Devil :) Har vært på Clas Ohlson i dag og kjøpt følgende: *Monterhansker *Et supersøtt pittelite skrujern (vet ikke om det er så praktisk, men den var så utrolig søt :D ) *En søøøt fastnøkkel (igjen, den var søt... :p ) *En pose med kabelsko i forskjellige størrelser *En hodelykt (den var på tilbud og det må da vel være praktisk når man skrur? :p ) og så var jeg innom rema og kjøpte en pose med Ahlgrens biler (det sieg seg vel selv) og en Cola boks fordi sko esken jeg fikk fra skobutikken var for liten til noe annet:p så nå må jeg bare vente på at posten får fingen ut og leverer meg panserlåsen jeg har bestilt:D hva er en bj? Siter HONDA CRX <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Blowjob. Suge minimannen :P :) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibeke Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 men det får han jo allerede hver dag! ;) Siter HONDA CRX <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Håndrens. Du vil vel ikke ha olje på deg når han tar på deg? :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Først må jeg si at du er flink med forarbeide ditt før du kjøper gaver. Noen tips fra meg som jeg synes hadde vært fint å fått når jeg mekker bil. http://www.biltema.no/Archive%5CProduct_images%5C11%5CLarge%5C11-480_l.jpg Dette er sparer han for mange mindre pene ord når han skal til på trange steder på en bil :) Eller så har jo biltema billige mulitimetere som fungere veldig bra. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg