Elanzer Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 noen ganger når eg trår gasspedalen i bånn, så hopper vaieren av :eek: pumper litt så kommer den på etter en stund, men ikke så særlig kult liksom :rolleyes: , så eg lurte på om noen har et tips eller 2 om å få den til å bli på pedalen ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Gaffateip, superlim, clips eller strips? :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by VWLOVAH Gaffateip, superlim, clips eller strips? :D :D :D vile gått for gaffa :D :D :D :D Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 eller rett å slett bare dratt på den lokkale bilopphugger'n og fått tak i det clipset som skal sitte der for at den ikke skal hoppe av.. er jo bare å putte i lomma :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by Vantage eller rett å slett bare dratt på den lokkale bilopphugger'n og fått tak i det clipset som skal sitte der for at den ikke skal hoppe av.. er jo bare å putte i lomma :D Tok nettopp av min clips - og klarer ikke finne den igjen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 hehe.. er jo ikke svære greiene, så det er lett å rote det bort.. bytta gasser her for ei stund sida, og da blei mitt borte også.. tydligvis en del det går mye av, for når jeg var hos møller så visste han hva jeg skulle ha nesten før jeg åpna kjeften :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg