northland Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Hei! Er ute etter en god sub til å ha i min Mondeo MK1. Forrige eier har allerede lagt opp forsterker. Vet ikke for mye om denne, men den skal være på 600w ut i fra det som står på den. 8-2 ohm, står det også. Jeg har ikke sånn spesielt peiling på dette her, så litt hjelp hadde vert flott! Kan bruke sånn ca. 3000 på dette, gjerne noe mer om kvaliteten tilsier det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Hva slags karosseri er det snakk om? Sedan eller stasjonsvogn? Får mye moro for 3 lapper da. Får kjøpt billige ferdigkasser, type lukket. http://www.dbcompaniet.no har tilbud på noen Alpine Type R vet jeg Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
northland Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Skal se på det! Det er forresten en Sedan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
northland Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Ser det er mye forskjellig ute å går når det gjelder sub i bil, altså gjerne to elementer i en kasse, flere kasser osv. Hvilken forskjell er det på disse løsningene kontra ett element ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Forskjellen er at det er fler elementer. Logisk nok Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
northland Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Ja, det er jo ganske åpenbart. Nå tenkte jeg mer i retning av resultatet. Hvordan blir lyden i de forskjellige tilfellene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Øker man med et element av lik type, og hvert element får samme effekt tilført, vil man i teorien øke med 3dB i målt lydtrykk Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
northland Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Så det blir med andre ord rent estetisk altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Jææ.. jeg kjører to suber i bilen min. Men det er vel mest fordi det blir estetisk pent, som du sier. Det trøkker MER en nok! :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
northland Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Jeg skjønner. Men tilbake til topic. Noen som har sub å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Kjøp den Type R-bassen. Er meeeeget billig! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
northland Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Altså denne? : http://www.dbcompaniet.no/ds_product_info.php?cPath=36_46&products_id=101 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Helt riktig! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
northland Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Flott, takk for svar på endel åpenbare spørsmål. Men er den typen som liker å være sikker på at jeg har forstått alt. Da går jeg for den suben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Absolutt et godt valg, spes til DEN prisen der :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg