bjorke Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Siden det sikkert har kommet mange nye medlemmer i det siste, og fordi at jeg ikke finner tråden med samme navn som denne,tenkte jeg at det kunne være på tide med en ny...Husker ikke hvordan alle så ut;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Siden jeg er en liten feiging kommer det her et dårlig bilde av meg første gangen jeg prøvd scooter:D (Var13-14 år,på sommerferie i Hellas) PS: Det var helt sykt!!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 jaja, veit bilde er fucka og at jeg har snusen nedpå tenna.....er fullt klar over det:D ;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by Tommy_erwin Hvorfor har ikke du lagt ut da? Ikke le.....her er jeg..... : LINK Spraydate? You go girl! Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Han hadde ihvertfall mot nok til å legge ut bilde av seg selvasshole BTW: For alle dere som lurer,kan dere ordne dere med et lite album gratis,raskt og ENKELT på http://www.photobucket.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 hvorfor vil du se bilde av oss? i sammenheng med et treff og de som skulle dit kunne jo poste slikt.. men på mediaforumet liksom? stemmer for at denne tråden blir slettet jeg... :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Pga. vi hadde en tråd før som nettopp gikk på dette temaet, men den finner jeg ikke. Dessuten synes jeg det er litt kult å se hvem som bruker forumet, siden jeg er innpå her minst en gang hver dag...Det er jeg sikker på at andre er enige i å, at det er kult. Beklager at jeg laget denne tråden i mediaforumet, men tenkte den ville passe her siden dette forumet tar for seg bilder/filmer...Men den skulle vel kanskje vært under offtopic da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Kom igjen da!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Dette har vært prøvd mange ganger før, men grunnet dårlig kapasitet blir som regel trådene stengt, denn er er nok ikke noe unntak. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by Pudding hvorfor vil du se bilde av oss? i sammenheng med et treff og de som skulle dit kunne jo poste slikt.. men på mediaforumet liksom? stemmer for at denne tråden blir slettet jeg... :) *Stemme med* Denne Threaden har vært før.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by Bullit Dette har vært prøvd mange ganger før, men grunnet dårlig kapasitet blir som regel trådene stengt, denn er er nok ikke noe unntak. :rolleyes: Kan ikke laste opp bilder på serveren lenger da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Andeeh:jamen så finn den da! så kan vi forsette der vi "slapp"...Fant jo ikke den tråden,og det var jo nettopp derfor jeg laget denne! Feig,eller?;) http://www.photobucket.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by Mazdius Kan ikke laste opp bilder på serveren lenger da. Får vel slenge meg med jeg og da Jeg leser kun artikklene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by Bullit Får vel slenge meg med jeg og da[tar vekk bilde så posten ikke blir så sørens lang ] Jeg leser kun artikklene.. muhaa.. lol.. hehe.. rått bilde da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg