BlackRussian Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Hei godtfolk ! Jeg er pr dd en BMW-driver og trives med det men...bilen er nå blitt "gammal" og en ny bruktbil er på gang.Vurderer både BMW og Auda,så da lurer jeg på om dere kan si noe spes om nevnte bil. Audi A4 1.9 tdi S-Line Q 2003 mod den har 111000 på tellern. Motor,drivverk,rust ? Kjenner ikke til Audi,har aldri hatt eller kjørt. Takker for informasjon,om det kommer noe da :hello: Siter Hadde ikke Adam stukket der Eva hadde sprukket, hadde ikke vi sittet her å drukket... mvh BlackRussian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Har samme bilen selv og har ikke annet enn godord å si om bilen. S-line og quattro da har jeg alt jeg trenger. At det er Tdi er bare en stor bonus ;) Har ikke hatt noe motorproblemer, drivverk problemer eller rustproblemer på noen av de siste audi`ene jeg har hatt. Hva lurer du på da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Får bare skyte inn at jeg er enig i alt NoLimit sier. Har '04 selv. Quattro og litt S-Line godis er ting som er verdt å bruke penger på, etter min mening. Er kanonfornøyd! Nå sier du ikke hva slags utgave av 1,9 det er snakk om. Om det er 105, eller 130 hester'n. Er ikke helt inne på hva slags utgaver som leveres med hva.. Jeg har 130 hestern, som dro greit i orginalt utførande, men som rett og slett er morsom etter en liten tur til data-doktoren :) Hvis DET er planen, så er Quattro et must! Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Jeg sliter ikke uten Quattro, men hadde ikke begynt å gråte om jeg hadde det :) Knall bil! Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlackRussian Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Takk for info,motor på nevnte bil er 130 hk,manuell gearboks. Hva jeg lurer på ? Alt av interresse ang bilen og spessielt om det er av negativ karakter.Jeg tar en telefon på mandag så får tiden vise hva som skjer. Siter Hadde ikke Adam stukket der Eva hadde sprukket, hadde ikke vi sittet her å drukket... mvh BlackRussian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16219782&WT.svl=Bilde Kjøpe min:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlackRussian Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Takker for tilbudet men det blir litt feil når jeg har sett på bil med drift på fire hjul. Siter Hadde ikke Adam stukket der Eva hadde sprukket, hadde ikke vi sittet her å drukket... mvh BlackRussian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Helt iorden. Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 sigler litt på en sånn jeg å.har ikke så peiling på audi selv, har aldri hatt det,bare vw. Ingen som har dårlige erfaringer med dem?som med de litt eldre A4ene? Har en 2000 passat selv å har hatt litt av hvert med den,å har hørt audi har slitt de å. Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark1 Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 de tidlige a4 var plaget med bremser og multilinken var det ikke? Tror ingeniørene har klart å luke bort det der på de nyere bilene. Fant hvertfall ikke mye om vanlige feil på b6 modellene hverfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 I tilegg så hadde vel tidlige A4'er litt problemer med svak forstilling. Men dette skal også være ryddet opp i. Jeg leita også endel rundt på nettet etter vanlige feil på B6, men fant ikke noe spesiell info om det. Kanskje jeg så meg litt blind siden jeg egentlig allerede innerts inne hadde bestemt meg for bilen ;) Men har ikke hatt noen store problemer med min til nå i hvertfall. Man kan vel aldri garrantere at man ikke får feil, for alt som går rundt, går sundt. Sånn er det bare. Prøv å sjekk litt service-historikk på aktuelle objekt. Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlackRussian Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Kan man via reg-nr få ut noe info fra lokal forhandler ? Tenker da spes på servicehistorikk. Siter Hadde ikke Adam stukket der Eva hadde sprukket, hadde ikke vi sittet her å drukket... mvh BlackRussian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Kan man via reg-nr få ut noe info fra lokal forhandler ? Tenker da spes på servicehistorikk. Ja det kan man. Da får du greie på om bilen har vært inne til service og lignende hos Møller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlackRussian Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Da har jeg kjøpt bilen,så får tiden vise om jeg har valgt riktig.Bilen var god å kjøre,jeg fant en vei med dårlig dekke,snø og is med kjettingspor.Det rista litt men det hørtes ikke man bare følte gjennom stolen.Bilen virker tett og fin,bra styrerespons.Navigasjon,CD-veksler + + + mye bra utstyr i vogna. Siter Hadde ikke Adam stukket der Eva hadde sprukket, hadde ikke vi sittet her å drukket... mvh BlackRussian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Da har jeg kjøpt bilen,så får tiden vise om jeg har valgt riktig.Bilen var god å kjøre,jeg fant en vei med dårlig dekke,snø og is med kjettingspor.Det rista litt men det hørtes ikke man bare følte gjennom stolen.Bilen virker tett og fin,bra styrerespons.Navigasjon,CD-veksler + + + mye bra utstyr i vogna. Vi forventer jo bilder og masse info om vogna ;) Gratulerer! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg