Lazy Trucker Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Forskjermer til Mazda B1800 78mod ønskes kjøpt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Jeg tror jaggu jeg har iallefall en ny... Kan stikke opp på låven å sjekke. Nå tror jeg du kan ha flaks... ;) Husker du hvilket typnummer den har? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Har sjekka. Skal ha 2 venstreskjermer faktisk... :hellothere: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazy Trucker Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Så bra at noen tar vare på kultur arven i låver å lager .Ser nå at den jeg har skaffet meg ikke er så bra som jeg trodde men det er de jo sjelden . Er det noen som har andre deler til Mazda b pick up i fra 73 til 84 tror jeg så er nesten alt av int fra interiør til lykter å karroseri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Så bra at noen tar vare på kultur arven i låver å lager .Ser nå at den jeg har skaffet meg ikke er så bra som jeg trodde men det er de jo sjelden . Er det noen som har andre deler til Mazda b pick up i fra 73 til 84 tror jeg så er nesten alt av int fra interiør til lykter å karroseri. er jo endel av disse på blocket.se også da.noen blir/ble lagd a-traktor av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazy Trucker Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 er jo endel av disse på blocket.se også da.noen blir/ble lagd a-traktor av. Finner ikke en eneste en jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg