Eika Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 hør så jævli kjedelig ferrari lyden er i forhold til detomasoen med bmw motor http://videos.streetfire.net/video/Nice-sounding-Detomaso_140886.htm :worshipbm: Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 hør så jævli kjedelig ferrari lyden er i forhold til detomasoen med bmw motor http://videos.streetfire.net/video/Nice-sounding-Detomaso_140886.htm :worshipbm: hva så? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 jeg med Ferrari hesten brent på hjertet alikevel må si den De Thomase er top 3 SYYKESTE maskinerte lyden jeg noen sinne har hørt! RESPEKT :o Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Se åssen 3-serien ble etter at Chris Bangle tok over som sjefsdesigner for BMW! Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 var vel ikke en tråd om utsenede på bmw da :wank Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Greit nok, men de vanlige bmw'ne høres jo ut som støvsugere... Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Sinnsykt rå lyd! :D Ps. Veldig saklig Yelsent.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Greit nok, men de vanlige bmw'ne høres jo ut som støvsugere... Og det gjør ikke peugeot? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Kan ikke noe for det, men digger Ferrari :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Yelsent: Ja huff, hvem vil bli seende kjørende rundt i noe som dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Heller dette :titties: Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Heller dette :titties: Større sjangs for å eie en 3-serie kontra en Enzo:P Men jeg ser den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Sinnsykt rå lyd! :D Ps. Veldig saklig Yelsent.. Nei, poenget var vel at det skulle fremstå som like lite saklig som det originale innlegget. Yelsent: Ja huff, hvem vil bli seende kjørende rundt i noe som dette: Altså, ikke misforstå meg, jeg er glad i BMW, men så å si ALLE de nye modellene designet av Bangle er... jeg vet ikke. De når liksom ikke helt ut. De bildene du la ut der er av en av de to eneste nye BMW-modellene jeg syntes er pene - E92 og E60. Hadde gitt mye for en E92. :D Men E90 osv? Resten er mer eller mindre.. ufine. Har dere sett den nye 7-serien? Eller promo-bildene av den nye Z4en (E89 altså)? Eller hva med den nye X6? Nuvel, smaken er som baken.:) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Men husk, her er det snakk om lyd:) Er jo en Detomaso vs. Ferrari :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 det er BMW VS Ferrari er bare en 540 motor med 286hk, letta svinghjul, lettere clutch og ny eksos ifølge eiern Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg