Meself Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Heisann. Plages med å få slått av alarmen på min volvo 850 1995 modell. Skulle til å aktivere fjernstyrte sentralåsen, fikk låst bilen men fikk ikje låst opp. Måtte bruke nøkkel og da gikk alarmen. Og no får æi ikje skrudd den av. Må kjøre uten sikring, veldig irriterende. Noen som veit kordan æi kan få den av og få aktivert den fjernstyrte sentralåsen på nytt. Fant ut att den ene nøkkelen ikje fungerer, brukte den til å låse md. men ska aktivere den andre heller. Takker for svar! :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr volvo 850 Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Heisann.Plages med å få slått av alarmen på min volvo 850 1995 modell. Skulle til å aktivere fjernstyrte sentralåsen, fikk låst bilen men fikk ikje låst opp. Måtte bruke nøkkel og da gikk alarmen. Og no får æi ikje skrudd den av. Må kjøre uten sikring, veldig irriterende. Noen som veit kordan æi kan få den av og få aktivert den fjernstyrte sentralåsen på nytt. Fant ut att den ene nøkkelen ikje fungerer, brukte den til å låse md. men ska aktivere den andre heller. Takker for svar! :):) :hellothere: Prøv her inne med våre granner!! http://www.jagrullar.se/forum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meself Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Noen som veit? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amundsen Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 når alarmen går så bare bruk fjernstyrte sentralåsen og hold den foran den alarmen på vinduet så slår den seg av etter 2 sec eller no, funker vaffal for meg Siter Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil) Volvo 850 Se 94 (Solgt) Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka) Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meself Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Dt her æi nok gjort ett par ganger no, men funke fremdeles ikje.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg