chrizz_g Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Kebab er digg, ja. Det er det ingen tvil om! Hvilken som er den beste er vanskelig å si ;) Tonitas i Horten blei jo kåra til landets beste, men den har tapt seg syns jeg. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 kanskje du skulle hatt noen slike proteiner du å?! han kan få hjemmelaget proteiner av meg så mye han bare orker :) pøler følger med som pakketilbud :) ( ostepølse ) men apropo kebab / så er d bare Utleundinger som mekket noe som skulle hete "kebab" for å starte GOD buisniss i dette lille store Norge ;) for dere skjønner utleundinger javli sleipe og lure når det gjelder buisniss. folk drar på byn om helgen, drikker javli mye , blir sulten etterpå , ALT er stengt uten om 7-11 og KEBABSJAPPER :D smart som faen RIP Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 han kan få hjemmelaget proteiner av meg så mye han bare orker :) pøler følger med som pakketilbud :) ( ostepølse ) men apropo kebab / så er d bare Utleundinger som mekket noe som skulle hete "kebab" for å starte GOD buisniss i dette lille store Norge ;) for dere skjønner utleundinger javli sleipe og lure når det gjelder buisniss. folk drar på byn om helgen, drikker javli mye , blir sulten etterpå , ALT er stengt uten om 7-11 og KEBABSJAPPER :D smart som faen RIP Samma faen når man er drita, bare man blir mett. :mat Er oste-tarmen på shell så mye bedre da?¨ <RIP> Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Namnam er bra den, men Snappys er bedre:D Burde kanskje støtte opp om Namnam,men den er ikke helt der:op: du er en slemmestad sviker du Sandmo.. hehe.. sydney kan jeg skjønne at folk eter på, men snappys = IKKE FAEN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 du er en slemmestad sviker du Sandmo.. hehe.. sydney kan jeg skjønne at folk eter på, men snappys = IKKE FAEN Hehe:) Slemmestad-sviker nei!! Støtter Namnam så ofte jeg kan, ikke no galt med maten der ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 flink pojk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 flink pojk;) Oh yes;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 for dere som ikke vet så lages ekte kebab av oksekjøtt. Gyros er kebab som lages av lammekjøtt. Gyros kebab er gresk. Mens Tyrkisk kebab er jo selvsagt tyrkisk. Bra gyros spiste jeg på en liten kebabsjappe på valkyriegaten for noen år siden i Oslo. Ellers så syns jeg den beste kebaben for man i Oslo, men husker ikke hva stedet heter. :/ Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Jeg og to kompiser kjøpte kebab i gågata i Tønsberg etter en tur på byen. Jeg spydde og dreit når jeg kom hjem,kompis nr2 gjorde det samme,og sistemann havna på legevakta dagen etter med matforgifting... Har ikke spist så jævlig mye kebab etter det:puke: Siter Mitsubishi Pajero -93 Volvo 145 Ekspress -72 Bmw 520i -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg