kromlol Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Har hatt problemer med bilen siden høsten. Og den siste uka har det bare blitt værre. Om bilen har stått hele natta, og jeg skal starte den, så kan det til tider ta 30sek så starter vifta å blåse uansett hvor varm eller kald motoren er, da blinker det litt kjapt i alt av lys og bilen ruser seg opp 500-1000rpm, før den bare dør ut. Om jeg da prøver å starte bilen så sliter jeg med det, men når jeg endelig får start så begynner den å tulle igjen. Må holde den på 2000-3000rpm en stund, og bilen dropper plutselig ned 500-1000rpm før den går opp igjen. Kan hende at det også skjer under kjøring, da begynner den å lugge, om jeg trør gassen i bånn så får jeg ingen reaksjon. Har målt strømmen, og alt virker normalt. Bilen er en 95 mondeo 2.5 v6. Siter -Subaru Impreza 2.0GT -Ford Mondeo 2.5 V6(Combat) -Ford Mondeo 2.0(Combat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg