Jarle85 Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Hei Jeg ahr bestillt styling hos Streetdesign.no. De virker litt useriøse, svarer ikke på mail eller tlf. Bestillte ny hekkskjørt, cat-killer og lyktelister bak. Betalt har jeg o. Noen som har erfaringer her fra, trodde disse var seriøse faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Tror ikke du skal uroe deg. De kan være vanskelig å få kontakt med, men tror de leverer varene. Har ikke handlet derfra selv men har snakket litt med de. Inntrykk av at de er en seriøs bedrift hvertfall. Men tipper at de har måtte skjære kraftig ned på bemanningen i disse finanskrisetider. Så sikkert derfor det er vanskelig å få kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Mange som sitter med denne erfaringen uten å helt ha fått vite hvorfor.... men varene dukker som regel opp ja. men litt kjedelig å ikke ha noe form for kundebehanling da Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle85 Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 ja, er ikke så lett liksom å vite om hjulene ruller. Siden ordren min ikke er betalt ifølge siden deres. Betalte så fort jeg fikk vite kontonr osv. Håper du leverer varene, å håper det skjer så fort som muligt, må sendes til lakkerer;) Håper på det beste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg