Jahnsson Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Heisann. Har en bekjent her i vennesla som skal selge anlegget sitt. Det er 2 12tomere sony xplode 1 ads forsterker til dem.. 2 6x9 pioneer og 2 mellom tone pioneer husker ikke hvor store. og en sony xplode forsterker til diskantene. + alle kabler Hva er passe pris på dette? Det er vel 1 år gammelt. Vet ikke helt hva jeg skal by! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 4-5 lapper er vel kurrant? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahnsson Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Hmm. Er ikke det veldig billig da? Er det ikke verdt mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Igrunn ikke Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahnsson Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 hehe. ok. det var snakk om 10 tusen i mitt hode. Men men, da må jeg vel prøve meg på å prute litt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg