///stian Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Låner en V40 T4 98mod I ny å nee, men hver gang jeg låner den bilen så sprikker olje retur røre fra turboen, Noen som vet hva som er årsaken til det? Jeg kjører ikke bilen hardt heller max 4500rpm. (når den er varm seff) Er det volvo's hevn bare pga jeg kjører BMW? :p Takker for alle tips! Noen som har gode tips så motast de med stor takk enten som sms eller en samtale på 91692464 Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 bytt ut røret med en hydraulikk slange i stedet? den har ikke sjangs i helvette til å sprekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Ja jo, er ikke dumt det. Men fatter liksom ikke bare hva som er grunnen til det? Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg