Turbo 245 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 hei Oppstøt pris på dene volvoen da.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppstøt Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Den koster 10.000 uten felger og delebil og 15.000 med alt sammen virker som et greit utgangspunkt? Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Liker ikke denne bilen. Får litt det samme følelsen som nicket til han som skal kjøpe bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Dessute prisen: Latterlig høy. Kjøpte meg en volvo 242 mod 82 uten noe graderene rust å 2 sett av de råååååå felgene som er med for 11 tusen. Og da uten alle de jalla løsningene som gammel og ny speedo osv. Men for all del lykke til med salget og til den som eventuelt måtte finne på å kjøpe gullet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppstøt Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Liker ikke denne bilen. Får litt det samme følelsen som nicket til han som skal kjøpe bilen så du liker ikke meg på grunn av nicket? det var et veldig seriøst svar i tråden takk:D Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Var bilen jeg fikk oppstøt av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Vil også si at prisen virker noe stiv. Kjøpte nettopp en 88 240 for 3000,- Var seff en eu-godkjenning å få den igjennom, men bilen er hel og pen, kun noen mindre bulker og slikt. Står faktisk på etterkontroll nå, spennende=) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 ok turbos, trodde det var meg du siktet til jeg hehe:P men da har jeg faktisk fått skifta nick, syns ikke det gamle var passende på et bilforum hehe:P ja tror kanskje ikke den er et aktuelt objekt lenger:D hvor er det dere finner de billige bilene deres a? noen som vet om noe, eneste er at det må være en veteran bil takker for svar Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg