Daniel M. Warmedal Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Lurer på om noen kan dele erfaringene sine med senkesett fra supersport? Troll Tuning selger et sett med 40/40 senk til 3890,- Synes det høres ut som en bra deal men er litt usikker på kvaliteten? Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Ingen?? Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Har levert ganske mange justerbare sett fra Supersport, erfaringsmessig er dette av god kvalitet men veeeeldig stivt om du senker. Til den prisen så skaffer jeg deg justerbart fra TA-Technix. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 vwgutt her på forumet selger jo justerbart senke sett til passat for 3500kr(husker ikke hvilket merke), minns det var det han sa når jeg var oppe hos han og hentet devil eyesene ihvertfall. Han mente at de var bra ihvertfall. http://www.bilforumet.no/members/4324_vwgutt.html Jeg skal fortsette å handle fra han ihvertfall, da han selger ting billig og holder sine ord. Mvh Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Ingen?? Jeg bestiller opp sett nå på mandag, tar 3800,- for det til Passat. Jeg holder til ved Korsegården så om du skal ha så har du kort vei. Jeg har normalt dette på lager, men siste settet gikk på freddan. Skaffer også alt annet til bilen din om du måtte ønske. (stort sett) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 disse billige settene blir veldig stive og ukomfortable, og ødelegger en nyere bil spør du meg. Helt ubrukelig på vinteren. Disse billig settete funker bra på en "kosebil" du ikke må bruke hver dag. Jeg har bra erfaring med FK silverline. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 disse billige settene blir veldig stive og ukomfortable, og ødelegger en nyere bil spør du meg. Helt ubrukelig på vinteren.Disse billig settete funker bra på en "kosebil" du ikke må bruke hver dag. Jeg har bra erfaring med FK silverline. Er rart det med at man ofte får hva man betaler for... ;) Men om man skal ha rimelig senk og man foretrekker lav bil framform god komfort som et dyrere sett vil gi så er det jo greit. Er selv meget godt fornøyd med det FK Highsport settet som sitter på den ene einseren min... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 disse billige settene blir veldig stive og ukomfortable, og ødelegger en nyere bil spør du meg. Helt ubrukelig på vinteren.Disse billig settete funker bra på en "kosebil" du ikke må bruke hver dag. Jeg har bra erfaring med FK silverline. snakker du erfaring da eller?. har selv ett TA-Technix på min passat og syns det er helt topp til prisen. ukomfortalbelt er det ikke. ikke for stivt heller. og heller ikke ubrukelig på vinteren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 snakker du erfaring da eller?. har selv ett TA-Technix på min passat og syns det er helt topp til prisen. ukomfortalbelt er det ikke. ikke for stivt heller. og heller ikke ubrukelig på vinteren! Det er min erfaring med TA Technix, og Cobra coilovers. Veldig stive og dertil lite komfort.. gjelder senking ca 60- 70mm da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg