momo Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Mange husker sikkert de småsyke bergcup filmene som ble lagt ut her på forumet tidligere... På tide med en oppdatering.. så her kan vi legge ut alle bergcup filmer vi finner fra 2008 sesongen. sugemotorer eier. Rennsteig Bergrennen 2008 her skjer det mye rart! Bergrennen Reitnau 2008 Scirocco onboard Ligger masse videoer på youtube og sikkert andre steder, bare å bidra! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohope Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Venter ikke mindre på at det skal ramle dvd fra Berg cup 2008 ned i postkassen min nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Oh kult, hvor kjøpte du den fra? Jeg bestilte 1 dvd i 2004 eller noe tror jeg. Venter enda.. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohope Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Oh kult, hvor kjøpte du den fra?Jeg bestilte 1 dvd i 2004 eller noe tror jeg. Venter enda.. http://www.videoconcept.com/magasin/index.php Jeg bestilte 2003 filmen for noen år siden også, og den dukket opp som den skulle, men jeg kan gi beskjed om hvordan det går med denne. Bestillte for ca 1 uke siden, så det går vel 1-2 uker til før den duker opp, alt etter om tollvesenet får fingrene i den eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohope Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Da har filmen kommet. Den ble bestilt 10. Jan, sendt fra Frankrike 19. og jeg fikk hentelapp 23. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg