asona_er_best Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 heisann, jeg har en 740 sedan jeg bygger til bilcross nå.. det jeg lurte på ang den er om det finnes noen kjente plasser på den hvor rust kan komme? tenker da på i litt bærende konstruksjon. rust i gulv er allerede tatt men når dette blir brukt litt på bilcross banen så kan fort hjuloppheng og aksling få litt juling. hørt noen med 740 i bilcross har sliti med ''bærebru-feste'' at det skal ha rusta rund innfestningen. flere sånne steder jeg burde være klar over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 rammevange under baksetet og på begge mine 740`er så er det rust på rammevange under sjåfør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 må nesten ta en titt der også da.. se over litt.. tredde kniven gjennom gulvet et par plasser men det er sveisa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 De vangene (eller hva enn det kalles) som går på tvers bak setene er også svake. Og i falsen til framskjermene der de går mot rammevangene framme. Og hjulkasser bak og selvsagt kanalene. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 hele bakaksel infestningen trudde jeg egentlig ikke var noe videre glad i denslags missbruk! sveis til noe 4-link greier hvis du har mulighet til det..papppatent det der orginale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 tåler det lite altså??.. lager i værste fall 2 momentstag inn i kupè'n om det er så.... når det ryker selvfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondz1 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 noen her som har noen internett sider der man får tar i en turbo som gir mere effekt enn en orginal? driver og ska lage et prosjekt, men tenkte jeg sku handle inn alle delene før jeg lager no tråd, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 kommer helt ann på effekt, og hvor mye penger du vil legge i det.. en turbo kan du få fra 2-3k til 25-30k.. les litt rundt her, men står nok litt mer på 200delen, så får du nok svar på det meste du lurer på i første omgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 merkelig bil dette, kikke under den for første gang her om dagen faktisk, orginal sitter det kun panhardstag og 1 momentstag på høyre side av klokka på bakakselen.. skjønner godt om det ryker av for å si det sånn.. rust fant jeg nok av.. under sjåfør stolen var det kjeks i lange baner. samme ved benplassene på begge sidene.. gjenstår og få sveiset sperre,skru inn rally stolene og årsgodkjenning så er denne bilen fit for fight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg