Devil Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Hei. En kompis av meg lurer på om det er noen + og - sider ved en 95 Civic Dxi? Han lurer på hva han skal se etter når han skal kjøpe den? Jeg tror det er en 1.6 l som står i den. Er ikke sikker. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 noen som vet det? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 for det første tror jeg det er en 1,5 i disse, men de går helt greit,og det er gode biler. Synkroniseringsringene i girkassa kan fort bli slitt, sjekk om det skraper ved hurtig girskift på høyt turtall... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg