Stageberg Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 jeg kjøpte meg 2 10" subber på 1000watt, å en forsterker på 500watt, blir forsterkern for liten i forhold til subbene da? jeg er idiot på feltet, så unnskyld hvis spm virker domt. :p Siter RBK<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 er det 1000 W i hver? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stageberg Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 tror det er 2x1000watt, er sånne Fence Audio 2 10" boombox ting Edit; på nettsiden står d: Frequency response: 20-300 Hz Sensitivity: 95dB/1W/1M Impedance: 4Ohm Max Power: 1000W (sub) Bass: 2 * 10” Voice coil bass: 2” Aluminium 4 layers Magnet: 50OZ Som da betyr 2 stykk på 1000watt tilsammen? Siter RBK<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 kjøpt på netthandelen?:P jeg tror den forsterkeren blir litt liten. uten at jeg er noe ekspert på området.. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stageberg Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 ja, hehe, billig å greit d, skal ikke ha noe som dunker i hele nabolaget.. bare noe så jeg har litt bass, da tenkte jeg det kunne være greit nokk med d der :P så jeg må kjøpe meg en til 500watt forsterker til? Siter RBK<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 ikke for å vill lede deg helt nå så villa jeg heller ha kjøpt meg en 1500 W forsterker så du slipper og ha så mange forsterkere og ledninger i bilen din. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Hvis forsterkeren du har nå, leverer 500w rms i 4ohm (noe den sikkert ikke gjør), så holder den lenge til de elementene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 heeeelt urealistiske watt. fence audio er crap. enkelt og greit. koble det opp du så får du lyd, blir ikke bedre med større forsterker allikevel. da disse elementene er så elendige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stageberg Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Hvis forsterkeren du har nå, leverer 500w rms i 4ohm (noe den sikkert ikke gjør), så holder den lenge til de elementene Hvis ohm tegnet er mer som en omvendt "u", så er det rms i 4 ohm ja.. Siter RBK<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg