Xs3r0 Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Har et ganske simpelt spørsmål om automaten min. kan velge mellom sport og economy. men jeg vet ikke når den er på eller av. den er avlang med en knapp man kan skyve frem og tilbake. Se bilde. det er en og samme knapp bare viser hvordan den funker På forhand takk Xs3r0 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Når bokstaven S vises så står den i sport. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Når bokstaven S vises så står den i sport. er det ikke at på sport drar den litt lengre på gira? eller noe sånn? Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xs3r0 Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Takk =) jo jeg mener det er slik ja Smallwacko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 På min bil heter det Economy og Standard. Vil være en stor overdrivelse å kalle disse automatkassene for sportslige. :D. Forskjellen er at den holder den på girene lenger i standard, og at den girer ned tidligere. Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard b Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 S står nokk for standard ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xs3r0 Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 På min bil heter det Economy og Standard. Vil være en stor overdrivelse å kalle disse automatkassene for sportslige. :D. Forskjellen er at den holder den på girene lenger i standard, og at den girer ned tidligere. Ja stemmer nok, mener jeg har plukket det opp et sted jeg også. Men sport høres bedre ut :P Fort gjort og ta feil med knappen syntes jeg da. Om man skulle trykke knappen ned mot S så var den den på S eller om S skulle være synlig så var den på S. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg