erlendhf Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Har en legacy 2.0 GL som fusker på lave turtall og tomgang. Den går mye bedre med gasspådrag. Hadde noe av samme problem tidligere da sa verkstedet feil på kamaksling og veiaksling, men det ble bra da jeg skiftet en pluggledning. I det siste har det lyst check engine innimellom, men det forvinner når jeg girer og kjører på høyere turtall. Tenkte jeg skulle skifte alle pluggledningene og tennpluggene for å se om det ble bra. Er det noe mer jeg burde skifte? Har noen tips om hvor jeg kan kjøpe ledningene? De koster 1400 eller no sånt på mekonomen! Internett? Utlandet? Har skiftet tennplugger i april, luftfilter og bensinfilter nå nylig. Takk for hjelpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreSI Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Høres ut som kaldstartventil. Men hva check engine lyset angår: over pedalene (skru av plastdekselet) er det to ledninger du kan koble sammen, (skru tenning på off først) disse har grønne kontakter.Når du da skrur tenninga på on vil du få en slags morsekode på check engine lampa. (Lange blink og korte blink) Skriv ned denne og søk enten på nettet etter OBD1 codes (koder) eller legg den inn her, så skal jeg slå opp i reparasjonshåndboka og lese den av. Du kan gjenta avlesninga til du er sikker på at den er rett, den blinker kontinuerlig og begynner på nytt etter et ørlite opphold. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind j n Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 har hørt at di fleste subaru deler skal være billigere i usa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg