Gå til innhold

telefon fra If?

Ranger emnet


NiCco

Anbefalte innlegg

If.. er kurant helt til skaden intreffer. Da er den gjennomsnittlige (seff finnes det unntak) skadebehandlingen og sakshåndteringen noe av det dårligste jeg har vært borti noensinne. Har jobbet med skadesaker i flere år og If... er det alltid rot med. Stay away.....!

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

If.. er kurant helt til skaden intreffer. Da er den gjennomsnittlige (seff finnes det unntak) skadebehandlingen og sakshåndteringen noe av det dårligste jeg har vært borti noensinne. Har jobbet med skadesaker i flere år og If... er det alltid rot med. Stay away.....!

 

Enig. Så lenge du betaler i tide så er alt ok, men når du skal ha penger tilbake da er du en kjeltring. Har venta 1 1/2 år på penger nå. Skal aldri ha If igjen, samme hva.... :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

If skulle ha 18 000 for å forsikre en 1982 golf 1,3 på meg. Da snakker vi om ansvar, med 14000km i året. Ble så oppgitt at jeg ikke forsikret bilen og bare vraket den. Gjensidige skulle ha 7000 for ansvar og 14000km for en 1987 Golf Gti 16v på meg.

 

Jeg smelte 16v'en og gjensidige ordnet opp kjapt og greit.

 

Når jeg sjekke forsikring, så ringer jeg ikke engang til if. Hadde ikke valgt if om de hadde vært billigere engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

If.. er kurant helt til skaden intreffer. Da er den gjennomsnittlige (seff finnes det unntak) skadebehandlingen og sakshåndteringen noe av det dårligste jeg har vært borti noensinne. Har jobbet med skadesaker i flere år og If... er det alltid rot med. Stay away.....!

 

Da opplevde jeg et unntak hertfall.

Jeg havarerte min S13 på vei til Nürburgring for noen år tilbake, og det var ingen problem.

Kunne plukke ut leiebil selv etter egen vurdering, og fortsette en ukes ferie i den.

Hjemtransport av min bil gikk glimrende, men desverre klarte transportfirmaet å ripe opp bakfangeren. Dette fikk oppgjør for uten noe krangling selvom jeg ikke kunne bevise at de gjorde det..

 

Bruker ikke if lenger pga pris, men jeg syns de oppførte seg bra hvertfall.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

If har en merkelig måte å behandle priser på drev å skjekket priser her i sommer når jeg skulle ha ny bil. Vurderte å kline til med en s3 00 mod den skulle de ha 14500 for med 50% bonus. ble ikke den bilen. Men en 97 a4 med 177kw i vognkortet å presterte "idiotene" å presse ut av seg en premie på over 20 laken ??? eh å eller's,var alt jeg gadd å si til selgeren.

Ble gjenstridige som alltid. :D

S2 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

If.. er kurant helt til skaden intreffer. Da er den gjennomsnittlige (seff finnes det unntak) skadebehandlingen og sakshåndteringen noe av det dårligste jeg har vært borti noensinne. Har jobbet med skadesaker i flere år og If... er det alltid rot med. Stay away.....!

 

har faktisk en personskade etter ulykke, og if prøver hele tiden å dra ut tida og lure meg.. Et selskap som ikke holder det de lover i reklamen. Prøvde til å med å lure legen min.. Dette er under vurdering til anmeldelse. Har faktisk lyst til å lage en skikkelig sak av hele greia.

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

 

har faktisk en personskade etter ulykke, og if prøver hele tiden å dra ut tida og lure meg.. Et selskap som ikke holder det de lover i reklamen. Prøvde til å med å lure legen min.. Dette er under vurdering til anmeldelse. Har faktisk lyst til å lage en skikkelig sak av hele greia.

 

jeg har vært i samme situasjonen og kjenner flere som har det.

vi har luftet tankene våre i avisen og da kommer det fort en representant fra selskapet på døren med eplekake,blomster og oppgjørspapirer.

jeg ventet bare i 9 mnd men orket ikke mer.

du kan jo prøve det.

 

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

 

jeg har vært i samme situasjonen og kjenner flere som har det.

vi har luftet tankene våre i avisen og da kommer det fort en representant fra selskapet på døren med eplekake,blomster og oppgjørspapirer.

jeg ventet bare i 9 mnd men orket ikke mer.

du kan jo prøve det.

 

mvh

 

tror jeg har fått rundt 15 brev med uthaling av tid.. ulykken skjedde 18 mai i 2000. Ble på kjørt bakfra så hardt at stolryggen knakk... bilen ble totalvrak.. Har hatt masse nakke problemer og litt ryggproblemer etter dette.. de prøver jo selvsagt å få legen til å gi de hele journalen så de kan finne en utvei utenom, noe som jeg ikke har gitt dem tillatelse til. det rare er at de sendte med min godkjennelse som var at jeg godkjente relevante ting til skaden og så ber de legen gi alt som står i min journal. Legen min reagerte på dette og kalte meg inn til møte. Han sendte selvsagt kun relevante ting.:) . Det sykeste var at de tilbød han ekstra hvis han sendte alt, noe som er brudd på loven både for legen og de. Dessuten synes jeg ikke en saksbehandler skal kjenne til for mye. Ingen vet hva dette kan eventuelt bli brukt til.

 

Hvis ikke det skjer store ting i saken i fremtiden så skal jeg prøve din metode, som virker meget fornuftig.

 

Synd at IF prøver å lage et inntrykk av at de er snille og hjelpsomme. Reklamen burde hett, rolig vi hjelper deg ikke..

 

mvh kjetil r

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

 

tror jeg har fått rundt 15 brev med uthaling av tid.. ulykken skjedde 18 mai i 2000. Ble på kjørt bakfra så hardt at stolryggen knakk... bilen ble totalvrak.. Har hatt masse nakke problemer og litt ryggproblemer etter dette.. de prøver jo selvsagt å få legen til å gi de hele journalen så de kan finne en utvei utenom, noe som jeg ikke har gitt dem tillatelse til. det rare er at de sendte med min godkjennelse som var at jeg godkjente relevante ting til skaden og så ber de legen gi alt som står i min journal. Legen min reagerte på dette og kalte meg inn til møte. Han sendte selvsagt kun relevante ting.:) . Det sykeste var at de tilbød han ekstra hvis han sendte alt, noe som er brudd på loven både for legen og de. Dessuten synes jeg ikke en saksbehandler skal kjenne til for mye. Ingen vet hva dette kan eventuelt bli brukt til.

 

Hvis ikke det skjer store ting i saken i fremtiden så skal jeg prøve din metode, som virker meget fornuftig.

 

ikke gi de noe info om noe annet en ulykken selv om det virker relevant.de kom ofte hjem til meg for å sjekke hva jeg drev med på fritiden og spurte naboer om alt mulig.

her var det prat om en oppreisning på under 20k så de er helt fjerne noen ganger.

de nektet også å prate med meg flere ganger.etter de hadde sagt sin mening kunne ikke jeg si noe for da var det bare ha det bra...

jeg anmeldte de for pengekrav og gikk til avisen samme uken og da gikk det 3 dager så sto de på døren.selvfølgelig var de hos naboen først da:rolleyes:

men jeg var meget ydmyk og forsiktig de første 6 mnd men ble så forbannet av treneringen av saken at det endte slik.

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår