Zimmern86 Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Som topic sier, lurer jeg på hvor jeg får kjøpt dette verktøyet for å stille nær å fjernlys? Det er laget hull i lykten for å komme til "tannhjulet" for justering! Dårlig forklart, men noen av dere skjønner tegninga;) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 hvis du mener samme "tannhjulet" som på Golf3 så bruker du bare en stor stjerneskrutrekker til å skru med Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 "tannhjulet" er ikke orginalt, da lyktene er byttet ut, så det er litt mindre, med iallefall 30 tagger. Men ja, jeg skal prøve med et lite flatjern:) Men gjerne host opp hvor man får kjøpt et slikt verktøy:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg