freejack Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 :hello: Er det noen av der som kunne vært så snill å hjulpet meg med ett problem? Skal lakere min bil og tenker på svart,rød eller oransj... men aner ikke hvordan det kommer til å bli... derfor bøyer jeg meg i støvet og spør om det er noen her inne som kunne tenket deg å hjelpe meg? mvh tommy mail ts.color@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 hadde sikkert vært greit om slengte opp et par bilder av bilen din da :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freejack Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 hadde sikkert vært greit om slengte opp et par bilder av bilen din da :) joda men bildene er store....derfor jeg slengte ut mail adressen min...dem som ville kunne sende meg en mail og sente tilbake bilder av bilen :-) Mvh tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freejack Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Alså ingen som kunne tenke seg å gi en hjelpende hånd? Ka må eg gjøre for å få hjelp? Mvh tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Redigere bildene og laste de opp her.. :D Siter Mitt E30 325 Prosjekt-tråd! http://www.bilforumet.no/3-serien/219001-jonas-bmw-e30-325-cab-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freejack Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindJ Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 tre raske mod. så får du litt ide.... Kommune bil :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg