Doc'en Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Hei, tenkte jeg skulle legge ut litt bilder osv av bilen min jeg :) Motoren er en 2.0 L Turbo motor som er har fått litt modefikasjoner og oppgraderinger. Det er monter Større turbo (lader 0.5 bar, og skal justeres opp med tiden). 3" tom eksos hele veien. Åpen luftfilter fra K&N, og Vannavkjølt Intercooler. Hva motoren Yter gjenstår og se, skal foråbentligvis benkes en gang mot sommeren.Jeg vet ikke om det er montert stage 1 chip i den, så den skal jeg få skjekket opp, viss ikke blir dette kjøpt. Ting som er gjort med bilen til nå er : Montert ny Head unit. Sony Montert 6x9 2 stk 12" subb 2stk forsterkere Monter vannavkjølt intercooler Større turbo (vet ikke hvilken, ettersom det ikke er jeg som har gjort dette) Åpen luftfilter K&N 3" eksos type JT hele veien Ny tyrbotrykksmåler Alle bremser er skiftet Foringene bak Støttdempere foran Stage 1 Chip ? Er litt usikker på dette, skal få skjekket opp i det. Flyttet baterriet bak, pga plass mangel i motorrommet. (Mer info kommer etterhvert) Bildene : Mvh Doc'en Siter Toyota MR2 MK2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen. Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Se der ja :) Pen bil det der. Siter '95 SAAB 900SE '83 SAAB 99GL Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/236833-jorgen-saab-99gl-stroken-lav-lav-lav.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg