spurv Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Heisann.. LEEENGE siden. JEg må bare spørre om en ting. Når jeg kjører syns jeg bilen låter litt slik som en "snekke" på vannet. Tror det verken er motor eller dekka (skjer både med sommer og vinterdekk). OG når jeg bremser, så "jukker" den, minimalt men jeg kjenner det(det er ikke 100% flyt liksom). Forstillinga skal være OK.. noen som har noe aning på hva det kan være? er en "tukk tuk tukk" lyd fremme :). Veldig lavt da... Gått igjennom eukontroll med dette 2 ganger.. så trokke det er noe opplagt feil liksom :(.. btw.. skal komme tilbake sterkere ;) akuratt nå har jeg nok å tenke på. Skal bli pappa :D. I den settingen må jeg spørre "ekspert panelet", hva tror dere min PAssat er verdt?: ÅRsmodell : 99 (førstegangsregistrert på slutten av 98) Km: 179000km Senk: Gul koni 35mm Vinterfelg: 15" alu (org VAG) Sommerfelg: 18" av seriøsklasse (koster 15-17000kr nye nå) Husker ikke navn :). Farve: sort. Skavanker: en liten ripeserie på bakre skjermbue. Bilens stand: Må si den er i topp stand, starter som bare det og går som et skøtt(ikke det at jeg er noe racer men..) :biker EDIT: Glemte å nevne at det er en 1.8T motor da :).:scooter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 visst det "lugger" litt når du bremser kan det tyde på kast i bremseskive Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Kjenner ikke noe lugging i min. Men åpner jeg bakviduet litt, så høres bilen ut som ei skjøyte. Ei god gammel fiskeskjøyte. Hehe. :) Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg