simenad Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Heisan. Har kjøpt meg en Subaru Impreza GT MY00. Hvis jeg skal forsikre den på meg selv må jeg betal rundt 50000 i året. Så lurer jeg på om det er ulovlig å forsikre bilen på foreldra? Og om jeg forsikrer bilen på en av foreldra mine, må den da registreres på foresatte og? Takker så meget for svar. Siter Golf GTI 8v 84' Subaru Impreza GT MY00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Dette er forskjellig fra selskap til selskap, noen godtar ikke det at du bruker bilen, andre er ikke så nøye på det:) ring rundt til de forskjellige selskapene du:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenad Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Dette er forskjellig fra selskap til selskap, noen godtar ikke det at du bruker bilen, andre er ikke så nøye på det:) ring rundt til de forskjellige selskapene du:) Morra mi har Vesta, så får for guds skyld håpe at de godtar det. Siter Golf GTI 8v 84' Subaru Impreza GT MY00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 EGENTLIG er det ikke lov hos de fleste selskaper, men de kan i teorien ikke nekte deg å bruke bilen, dersom den er forsikret for at andre personer og personer under 23 år kan bruke bilen. :) Jeg hadde min førstebil på moren min, hun har Vesta. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Bilen må forsikres på eieren ifølge praksis hos forsikringsselskapene. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Har en bil på meg, og en bil på faren min. Aldri hatt en ulykke, ergo ingen problemer med det. Dette var da ett veldig godt svar, takk Anders Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg