Devil Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Går det ann og finne eier av en bil når man kun har navnet til Eieren av bilen? Takker for svar :) Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 dvs du har navnet på enn mann du vil finne? gulesider er din venn! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Jeg har navnet på den personen men jeg lurer på hva slags bil/biler den personen kjører. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 gulesider...så får du tlf nr så ringer du han og spør! haha Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 han har hemmelig nr.. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hemmelig adresse også? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 nei. men han har en STOR garage med noe inni men den er låst og overvåkningskamera på den. så kommer ikke inn i den :S Edit: Så da lurte jeg på om det fantes ei internett side som man kan søke opp personen på for å se om han har biler :) Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 nei. men han har en STOR garage med noe inni men den er låst og overvåkningskamera på den. så kommer ikke inn i den :S Kanskje en grunn til at han har låst den og har overvåkningskamera? Er du biltjuv eller? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Jeg er ikke det nei, men han som jeg leter etter har fordi han har ødelagt bakparten på E30'n min, og folk så at han kjørte fra stedet med ødelagt rompe :P og de sa at han kjørte en Tahoe serru. derfor lurer jeg på det. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Prøv biltilsynet... Forklar saken din om de gjør seg vanskelige. Vedt et forsøk ivertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 ok. skal prøve. litt ergelig med nylakka og nyopretta bil :P og på første turen så kommer en tullig og rygger inn i meg:P hehe xD Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg