Gå til innhold

chip box til TDI

Ranger emnet


SomeSimsPassat02

Anbefalte innlegg

HEI

 

noen som har peiling på chip box til 1.9 TDI?

Noen sier det er bra med Box, mens noen mener chiping på hjærnen er det beste..

 

Driver å surfer litt, og har blitt annbefalt DTE System chiptuning. Noen her med erfaring om denne? eventuelt annbefaling fra annet merke?

 

så også denne på qxl nå:

 

http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=557627234&

 

Er dette bare tull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey!

 

Jeg har selv brukt BSR chip, det er vanvittig bra! Du plugger bare PPC boksen inn i diagnoseporten på bilen, da tar du enkelt inn og ut "chipen" før og etter service eu-kontroll osv. Genialt system, og tro meg dette er testet skikkelig på biler før det blir solgt til kunder, min forrige bil, 08 Opel Corsa GSi var der (i Växjö Sverige) som testbil for å utvikle chip. Fikk omvisning på huset dems og det var skikkelige saker!

 

Hadde heller ingen problemer med det på min bil, tross at de tok ut 60 hester og 70Nm. Så det var topp resultater :)

 

Go BSR :)

08 BMW 120d M-sport Alpinweiss med ALT

x - 07 BMW 116 M-sport - alt utst.

x - 08 Opel Corsa GSi 210hk (chip)

x - 06 BMW 116 M-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey!

 

Jeg har selv brukt BSR chip, det er vanvittig bra! Du plugger bare PPC boksen inn i diagnoseporten på bilen, da tar du enkelt inn og ut "chipen" før og etter service eu-kontroll osv. Genialt system, og tro meg dette er testet skikkelig på biler før det blir solgt til kunder, min forrige bil, 08 Opel Corsa GSi var der (i Växjö Sverige) som testbil for å utvikle chip. Fikk omvisning på huset dems og det var skikkelige saker!

 

Hadde heller ingen problemer med det på min bil, tross at de tok ut 60 hester og 70Nm. Så det var topp resultater :)

 

Go BSR :)

 

BSR sin er langt ifra det samme som tuning box, man omprogramere ecu med denne BSR, den har eg også lurt på, men prisen er litt høy synest eg, men må vel om man skal ha litt power, mener den ville gi meg 175hk, og standard 130, så det er da litt da, egentlige billige hk dette,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. innteresant. hvor kjøper du denne??

 

Jeg kjørte til Växjö i sverige for å få den inn, men det er lokale dealere rundt om i landet. De får tilsendt utstyret (PPC boksen osv) og så laster de bare ned programvaren til din bil fra BSR i sverige.

 

Om det ikke finnes til akkurat din modell (kan variere fra utstyrspakker, årsmodeller og masse drit. Er kanskje 30 forskjellige programvarer bare til vw passat 1,9tdi.) Trykker du bare " read car" så leser PPC boksen bilen din, dette blir da sendt til BSR sverige, og de sender deg en programvare som passer akkurat din bil, og som er testet av dem i deres Workshop i Växjö på forrhånd.

 

Senere kan du bruke PPC boksen til å ta inn og ut Chipen. Dødsenkelt :) men koster 7900 svenske.

 

skjekk ut http://www.bsrab.se

 

Lykke til =)

08 BMW 120d M-sport Alpinweiss med ALT

x - 07 BMW 116 M-sport - alt utst.

x - 08 Opel Corsa GSi 210hk (chip)

x - 06 BMW 116 M-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår