magnus_ma Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Da skal jeg snart bygge et anlegg i en Ford Puma.. Noen som foresten har gjort dette før? Skal bygge kasse i glassfiber, sette i 1-2 stk Kicker L5 12", men ikke bestemt meg helt for forsterker enda.. Blir vel en monoblock av et slag til Kicker... Skal og bygge til med høytalere i hattehylla, enten komponent sett eller 8", da vi ikke skal skjære til døra å sånt, og gjør d da lettere.. Skal ha en kicker forsterker til dette, trolig 4-kanals.. Spilleren blir en Alpine.. Viss noen har noen tips, eller forslag enten til oppsett, så gjerne sleng d inn. Alltid godt med flere synsvinkler, når det er snakk om et så lite areal på bagasjerommet.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frenchy Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hei. Hvis du e magnus.. kompiss av roger.. Så kan du godt senda meg ei lista øve utviklingen og tankegang.. så ska eg gjør det samma :) takk for at du har lust å hjelpa meg med pumaen min ;) MVH David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_ma Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hei. Hvis du e magnus.. kompiss av roger.. Så kan du godt senda meg ei lista øve utviklingen og tankegang.. så ska eg gjør det samma :) takk for at du har lust å hjelpa meg med pumaen min ;) MVH David Hehe, jepp.. Joda, ska fisa d.. ;) Legge ut her etterhvert, så bare se innom.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_ma Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Det som er planen nå, er å sette i: 1x Kicker Solobaric L5 12” 2 eller 4 ohm DVC 600 Watt 1x Kicker ZX Mono forsterker 1000watt 1x Kicker ZX forsterker 4x90Watt 2x Kicker KS 6” kompo m. 25mm Alu Dome 35-21kHz 75Watt 1x Stinger SPC5010 Pro 10Farad 1x Stinger SP1000 dry cell batteri Ekstra utstyr: 2stk Stinger HPM1 2-kanal signalkabler 1stk Stinger Pro3 2-kanal signal 1stk Stinger HPM 0-gauge power-kit. Satser på at dette kommer til å høres i en Puma.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frenchy Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 En mobilhøytaler hørres i en puma:P dette komme t å hørras øve heila nabolaget;) hehe.. dette blir bra.. :) ser ut som eg kan få bilen ei stond før planen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frenchy Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 hvis du ikke heilt vett ka puma d e så.. 2004 mod 125hk 1,8 coupè Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_ma Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 En mobilhøytaler hørres i en puma:P dette komme t å hørras øve heila nabolaget;) hehe.. dette blir bra.. :) ser ut som eg kan få bilen ei stond før planen.. Hehe, satse på det blir gudd.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg