stigare Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Kamerat av meg selger nå sin bil. audi A4 1.8 Quattro. Denne bilen er STRØKEN og meget velholdt! AutoDb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Stiv pris......men det er vel hva en må betale for å få quattro... Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 alle klager på bilprisene her på forumet:rolleyes: det gjorde de på bilen min og men jeg fikk det jeg ville jeg:D lykke til med salget;) pen bil:hello: Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Litt stiv pris. Men sikkert litt prutbar. Denne er HELT strøken og som sagt meget velholdt. Og Quattro trekker nok prisen opp en del ja. :) bør ikke være så vanskelig å få solgt denne her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Syns ikke prisen var så stiv jeg .. Mye motor i denne? -Er vel ikke turbo? Bare sonderer .. Kanskje det blir noe til sommeren .. *drømme* Pen bil! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by TBI Syns ikke prisen var så stiv jeg .. Mye motor i denne? -Er vel ikke turbo? Bare sonderer .. Kanskje det blir noe til sommeren .. *drømme* Pen bil! :) Ikke turbo nei. 1.8 125hk. Samme motor som sitter i min. Quattro er tingen! (sier jeg som ikke har det.. :rolleyes: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Er ikke noe å si på prisen! A4 er en meget god bil, og quattro'n trekker opp prisen, som NoLimit sier! Kjører en 96 mod a4 1.8 turbo quattro selv..så jeg vet hva jeg prater om ;) hehe... Så jeg tipper den bilen blir fort solgt.. Mvh Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg