Gå til innhold

Strekking av kabler

Ranger emnet


GurK-

Anbefalte innlegg

Hei, har tenkt å sette i gang med å strekke kabler til forsterkeren nå, men er litt usikker på hvordan dette best kan gjøres, med tanke på att det skal bli proft og fint.

 

Noen som vett hvordan en kommer til kanalene? Har aldri gjort dette før men er skikkelig instilt på å klare det noen som har noen gode tips

 

Mvh:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten ser hvor jeg får lagt kablene, men det spørs kor d e vanskeligst då...

 

Har veldig lyst te å lage noe fint baki, men det er ett lite problem som er at bagasjerommet må kunne være til vanlig bruk også..

 

Jeg har faktisk sett på internett en golf gti som hadde anelegg baki. Han hadde lagd en ca 15 høy kasse like lang og bred som bagasjerommet og lagt plexiglass oppå, og med dette kun hevet bagasjeroms gulvet med 15 cm. Dette var både tøft og greit men jeg klarer ikke å finne igjenn siden så det er litt dumt...(noen som har peilign på eier og url til siden?)

 

Er det ellers noen andre som har bilder av hva de har gjort baki golfen sin? trenger litt inspirasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GurK-

Jeg må nesten ser hvor jeg får lagt kablene, men det spørs kor d e vanskeligst då...

 

Har veldig lyst te å lage noe fint baki, men det er ett lite problem som er at bagasjerommet må kunne være til vanlig bruk også..

 

Jeg har faktisk sett på internett en golf gti som hadde anelegg baki. Han hadde lagd en ca 15 høy kasse like lang og bred som bagasjerommet og lagt plexiglass oppå, og med dette kun hevet bagasjeroms gulvet med 15 cm. Dette var både tøft og greit men jeg klarer ikke å finne igjenn siden så det er litt dumt...(noen som har peilign på eier og url til siden?)

 

Er det ellers noen andre som har bilder av hva de har gjort baki

golfen sin? trenger litt inspirasjon...

 

hei, et tips er å legge signal og strøm på hver side av bilen, kan lett oppstå støy hvis ikke,spørs litt på hvor gost skjermet signal kablel du har osv. men for å være på den sikre siden, legg på hver sin side, mitt tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår