dannydog Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Har en slags svak skramlelyd når motoren er kald, den forsvinner når jeg trykker inn clutshen. Har lenge trodd at denne lyden ikke var noe alvorlig, hørte med en mekaniker som mente det var clutshlageret, får det heldigvis dekket av toyota, selv om garanti er utløpt (topp service hos toyota, alltid hjelpsomme og greie). Noen som erfart problem med dette? bilen har gått 170000, ser av historikken at clutsh er bytttet på 80000km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stighenning Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Høres rimelig ut.. byttet clutch ved ca 90.000km jeg også.. så det kan vel stemme at 170.000, så er det på tide å få byttet klutsjen.. Ulyden har jeg ikke så mye peiling på, vanskelig å vite uten å "høre" :D / Stig Henning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg