ePiFaNT Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Om du følger de øvrige reglene for kameraovervåkning ja ;) Ser at jeg formulerte meg litt dumt, men det er ikke kameratypen som avgjør, det er hvorvidt kameraet er plassert der med overvåkningshensikt og hvor skjult det er. Selv å sette mobilen på REC i en skoletime og la den filme medelever gjennom et hull i penalet er ulovlig overvåkning. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Men. Da blir det forsvarer i retten sin jobb å bevise at det ikke er satt opp for overvåkning. Er jo egentlig bare å redigere bort dødtid, og bare ha med opptak av den ulovlige handlinga. Tenker bare høyt her nå. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 drar opp tråden igjen. nok en gang er en svart (mulig mørk blå) BMW E36 observert snokende på nardo i trondheim. denne gang med 3 stk personer på vei inn i gården min en sein natt til mandag. dem vart ferska!!! så nå står golfusn innelåst om natta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg