wildcat Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 jepp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconajon Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 send over litt bilder å info til meg på jis@live.no så skal jeg se litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 kan du ikke se på bildene jeg har lagt her inne da?? :) det er 68 mod california bil. buick wildcat. alle papirer fra usa følger med. orginal håndbok for bilen er med. lakkert for 30.000 i 2001. big block motor. orginal hele veien. bil trekk, henger feste følger med. kun 1 sett med dekk å hjul. 6 seter med sofa framme og bak. husker ikke ltr på motoren nå. kom til norge i 97. aldri vinter kjørt. alle lys fungerer både utenfor å inne i bilen. noe mer du lurer på så send pm eller skriv her inne :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 hva er det som er så morsomt med det? nei den evo`n MED skilt er litt morsomt folk faktisk tror det til den prisen. Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconajon Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 send over en link da så jeg slipper å lete igjennom hele Bilforumets historie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 faen ble gærnt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Søk - Bilforumet Galleriet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconajon Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 70.000.- er å blir siste pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconajon Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 ingen som har kroner om dagen eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconajon Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 70.000.- er å blir siste pris Da dro jeg en liten hvit løgn min siste pris er 65.000 å under det gar den ikke for da blir det heller en go jordebil. Er en yppelig bil i klasse 13 i rally om noen skal bygge rallybil Nå til denne prisen er det ikke snakk om noe som helst i bytte bortsett fra 65.000 norske kroner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg