EvolveS40 Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Hei. Lurte på om noen har noen erfaringer med denne bilen? Noen meninger? Trenger litt info før jeg går til verks og kjøper denne bilen. Har masse erfaring fra volvo og vw, men audi har jeg aldri kjørt. Dette er en gangske ny bil jeg kommer til å holde på med, så sleng inn litt meninger og råd om dere gidder. =) Siter BMW E34 PROSJEKT http://legenda.weebly.com/ "Drink and drive safely home" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Hei. Lurte på om noen har noen erfaringer med denne bilen? Noen meninger? Trenger litt info før jeg går til verks og kjøper denne bilen. Har masse erfaring fra volvo og vw, men audi har jeg aldri kjørt. Dette er en gangske ny bil jeg kommer til å holde på med, så sleng inn litt meninger og råd om dere gidder. =) Heisann. Har ingen erfaring med 1.6 av denne, men har 1.8t 03 selv, og er veldig fornøyd med den. Du burde se på tråden til jeandaniel og sende han en pm:) han vet råd:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 I know everything! Just ask!:) Btw, den er også tilsalgs, men vurderes solgt:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg