Grub3r Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Hei godtfolk, lurte litt på hvilke biler har samme hengsel som golf1 har. den med indre bevegelige delen. Trenger disse hengslene men finner ingen plasser, ringte hotshop men de har det heller ikke, sa bare at en golf 87(som jeg antar en golfII) som har samme hengsler. kan noen bekrefte/avkrefte dette eventuelt hvor får man tak i slike hengsler. Trenger altså kun den bevegelige delen på døren. mvh db Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Hei godtfolk, lurte litt på hvilke biler har samme hengsel som golf1 har. den med indre bevegelige delen. Trenger disse hengslene men finner ingen plasser, ringte hotshop men de har det heller ikke, sa bare at en golf 87(som jeg antar en golfII) som har samme hengsler. kan noen bekrefte/avkrefte dette eventuelt hvor får man tak i slike hengsler. Trenger altså kun den bevegelige delen på døren. mvh db huggeren på skedsmokorset har ihvertfall en stk golf 1 inne nå vet jeg. ring og hør med dem! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg