ivers Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Noen som har lyst til å melde seg frivillig til å kjøre til Elverum i ettermiddag og hente en av disse rakkerne ? Bensin vil såklart bli dekt ;) (Fra Nittedal (Nord om Oslo)) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Jeg har dessverre ingen hundehenger tilgjengelig for øyeblikket. Ellers skulle jeg stillt opp jeg. Søte små tasser det der. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Tommy_erwin Jeg har dessverre ingen hundehenger tilgjengelig for øyeblikket. Ellers skulle jeg stillt opp jeg. Søte små tasser det der. :) Dyret blir nok i bur :cool: Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg