misterho Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 vurderer å kjøpe xenon-kit til hovedlysene/nærlysene. Kan jeg bruke de orginale lyktene? selve lyktehuset.. det er vel H1 pærer jeg må ha? Det er en 97modell. takker for svar:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 vurderer å kjøpe xenon-kit til hovedlysene/nærlysene. Kan jeg bruke de orginale lyktene? selve lyktehuset.. det er vel H1 pærer jeg må ha?Det er en 97modell. takker for svar:D Kan bruke de orginale lyktene, men de er hverken perfekte eller godkjente for xenon. Men du vil få MYE bedre lys enn med vanlige halogen. Sikker på at det er H1 pærer ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
misterho Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Kan bruke de orginale lyktene, men de er hverken perfekte eller godkjente for xenon. Men du vil få MYE bedre lys enn med vanlige halogen. Sikker på at det er H1 pærer ? hvorfor er de ikke godkjente for xenon? plager jeg andre bilister hvis jeg monterer xenon på orginal lyktene? i følge denne siden: http://www.gelighting.com/eu/product_portfolio/automotive/manufacturers/auto_spec.html?audi skal jeg ha H1:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 hvorfor er de ikke godkjente for xenon? plager jeg andre bilister hvis jeg monterer xenon på orginal lyktene?i følge denne siden: http://www.gelighting.com/eu/product_portfolio/automotive/manufacturers/auto_spec.html?audi skal jeg ha H1:P De har ikke, stopp meg om jeg tar feil, automatisk lysjustering. Det og lyktespylere, samt at lykten er godkjent for xenon er kravene. Vil blende andre bilister mer enn vanlig halogen, hvis lysene er feiljusterte eller du har mye last. Ok står H7 i nærlysene der, men kan hende jeg ser feil. Har ett H1 kit tilsalgs hvis du vil ha. Send meg en pm i tilfelle. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Jeg ser også at det står H7. Min bil har hvertfall høydejustering og lyktespylere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 jeg har H7 i nærlys og H1 i fjærnlys ;) A3 1,8T 98 mod Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 æ har H1 i nærlys å H1 i fjernlys! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg