zachariassen Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 noen som har peiling på om chip fra audi a6 1.8t '98 passer på audi a4 1.8 turbo quattro '96? og noen som har formeninger om dumpventil fra biltema som tåler fra 0.8 bar på samme a4'en? Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 ingen som har peiling på den chipen? Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 hør med møller om det er samme motor. om det er det så bare peis på.. har ikke testa dumpen på biltema, men hvorfor ikke legge i 100kr mer for å få kjøpt dump som er av kjent merke? :) lykke til værtfall.. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 hør med møller om det er samme motor. om det er det så bare peis på.. har ikke testa dumpen på biltema, men hvorfor ikke legge i 100kr mer for å få kjøpt dump som er av kjent merke? :) lykke til værtfall.. takk for svar=) funker dårlig emd dump på a4 1.8t har jeg funnet ut av. så jeg setter heller på ny og oppgradert resirkventil=) også får jeg ta en telefon til møller på mandag=) rart jeg ikke tenkte på det før men forbinder jo ikke møller med tuning:P hehe Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Sjekk hvilket delenr det er på hjernen på de to, er det ikke samme delenr, passer de mest sannsynlig ikke omhverandre. Ingeniørene hos VAG har sikkert gjort ganske mye endringer på programvaren på to år. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg